poniedziałek, 26 września 2016

[30-dniowe Wyzwanie Figurkowe] #26 Frakcja którą chciałbyś dowodzić lub kolekcjonować?

Pytanie 26: Frakcja którą chciałbyś dowodzić lub kolekcjonować?

Już tak mam, że jak spodoba mi się jakaś frakcja i system , a w okolicy są gracze to ciężko mi się powstrzymać przed kupnem. Tak więc to czym chciałbym dowodzić i co kolekcjonować to w zasadzie to czym dowodzę i to co kolekcjonuję :). Jestem osobą zbierającą jak najwięcej do jednej armii, więc nie mam większych planów na nowe frakcje do systemów, w które gram, ale za to chętnie próbuję nowych gier. Ostatnio wszedłem w Dropzone Commander'a i na tym się teraz kolekcjonersko skupiam, ale w przyszłości myślę o Imperialu albo Bauhausie do Warzone'a i trochę kusi mnie coś do Sagi, ale z takimi planami trzeba być jednak ostrożnym bo nigdy nie wiadomo co się na horyzoncie pojawi i w co dam się wkręcić.


3 komentarze:

  1. Wspominałeś kiedyś o Francuzach do Bolta, zatem przypominam i namawiam, bo moi pionierzy na early war właśnie się robią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minął rok od tego komentarza, a moi pionierzy są dokładnie na tym samym etapie co wtedy :D

      Usuń
    2. To tak jak moi Francuzi :D

      Usuń