niedziela, 1 stycznia 2017

2016 summary // Podsumowanie 2016

The time has come to make my first (and hopefully not last) year summary. Without doubt this was one of the my best or even the best year in terms of modelling, painting and generally wargaming, and all thanks to this blog. I've painted a lot, much more than before and upgraded my gaming table and terrain pieces. I've also managed to play lot of games, most of them were Bolt Action, but also Warheim FS, Warhammer FB and my latest addi(c)tion-Dropzone Commander. I've also tried Blood Bowl, Guild Ball, Warzone Resurrection, SAGA and Dropfleet Commander and I'm now considerig getting into one of those next year (to be honest I bought plastic Viking starter set for SAGA already). There were also few attempts at making laser-cut scenery and gaming accesories, and I must say seeing people using stuff that I have designed is a great feeling, definitely will push this topic further in 2017. Another highlight of the year was buying an airbrush and discovering completely new techniques.

Nadszedł czas na pierwsze i mam nadzieję nie ostatnie podsumowanie roku. Bez wątpienie był to dla mnie jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy rok pod względem malowania, grania i wszystkiego wargejmingowego, a to dzięki mojej blogowej aktywności, która mocno mnie motywuje. Dużo pomalowałem, zrobiłem terenów na mój stół i bardzo dużo pograłem, w większości w Bolt Action. Spróbowałem tez kilku nowych systemów: Blood Bowl, Guild Ball, Warzone Resurrection i Dropfleet Commander i zastanawiam się nad wejściem w któryś z nich w przyszłym roku (kupiłem już nawet plastikowy starter wikingów do SAGI). Było też kilka prób z wycinanymi laserowo terenami oraz akcesoriami i muszę powiedzieć, że projektowanie ich sprawiło mi dużo przyjemności i na pewno będę działał w tym temacie. Stałem się też posiadaczem aerografu i zabawy z nim i innymi nowymi technikami dostarczyła mi dużo frajdy.

In 2016 I published 134 posts and you have visited my blog nearly 20.000 times! For me this is huge and I'm extremly happy with it. I've also started Facebook page, on which I'll publish stuff like work in progress pics, quick tips, wargaming humour and everything else that won't make it to be published on the blog.

W 2016 opublikowałem 134 wpisy, a Wy odwiedziliście bloga prawie 20.000 razy. Dla mnie to ogromny sukces i jestem z tego powodu mega szczęśliwy. Założyłem też fanpage na Facebooku, na którym będę wrzucał zdjęcia WiPów, szybkie porady, trochę humoru, jakieś zapowiedzi i wszystko inne co nie zasłuży by być opublikowane bezpośrednio na blogu.

Next year I would like to finish my Dropzone Commander army, which is actually pretty close to finish and paint more minis for my ever-growing german force for Bolt Action. I also want to paint few Chaos models for 6th edition Warhammer and finish all of the undead for Warheim FS. As you can see there is a lot to do, but most of it are already started projects, that "just" need to be finished. Of course there will be plenty of other stuff, but it's hard to tell what it will be :)

W przyszłym roku chciałbym skończyć armię do Dropzone Commandera, która jest już blisko skończenia i pomalować więcej modeli do mojej wiecznie rosnącej armii do Bolta. Wypadałoby skończyć też nieumarłych do Warheima i trochę innych modeli pod 6ed Warhammera. Oczywiście oprócz tego pojawią się też inne rzeczy, ciężko powiedzieć na co jeszcze będę miał zajawkę.

Now it's time for some of my favourite models that were finished this year:

Kilka moich ulubionych prac z tego roku:


18 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego roku, i życzę jeszcze większych sukcesów w 2017!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany i różnorodny rok! A namioty niemieckie to hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No namioty cieszyły się niesłychana popularnością i co jakiś czas znajduję link do nich na kilku grupach i forach :)

      Usuń
  3. Pierwszy rok, a jaki owocny :) Gratuluję :)
    PS. nie działa mi link do Twojego FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kurcze mi działa nie wiem czemu. Ogólnie założyłem tego fanpage'a czekając na dziewczynę jak szykowała się na sylwestra i mało to profesjonalne, poprawię na dniach :P

      Usuń
  4. OUtstanding job, the gun's vignette is my favourite...And Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Phil! it;s one of ma favourites as well :)

      Usuń
  5. Świetny wynik frekwencji itd. Ale zawartość jest tak świetna że nie ma się co dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli miałbym nominować jakiegoś bloga do tytułu "najlepszy startup 2016" to bez wątpienia byłaby to Kostka Domina. Jestem pod wielkim wrażeniem tego jak ostro wszedłeś w blogowanie i zapewnianie contentu o najlepszej możliwej jakości. Pozostaje życzyć utrzymania dobrego tempa w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to bardzo miłe słowa. Nie ukrywam, że sprawia mi to bardzo dużo frajdy, więcej niż myślałem i chociaż robię to dla siebie to mam poczucie, że dla moich odbiorców muszę starać się bardziej :)

      Usuń
  7. Wiele ciekawych rzeczy było w zeszłym roku u Ciebie na blogu(najbardziej w pamięci zapadły mi modele Dregów) i życzę Tobie i Sobie (egoizm wrodzony) żeby w 2017 roku również sporo się pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeszcze jeden dreg czeka na na warsztacie na swoją kolej :)

      Usuń
  8. Monochromatyczna świta hrabiego von Carstein była rewelacyjna :D Wincyj takich! Wincyj Mordki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej :) mam dwie bandy do skończenia, trzecią zaczętą a czwartą w planach :P

      Usuń
  9. Niesamowity start i cały rok wyjątkowo udany! Oby 2017 był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń