sobota, 12 października 2019

An Epic journey - part one

First update. I got everything cleaned, assembled, undercoated and preshaded. I also glued magnets under every vehicle and infantry base. All of this took more time than I expected, but for me it's still a big progress. As you can see few new things joined the army since the first post: 4 Dreadnoughts and 6 Land Speeders, which were a lot of pain to clean and put together. Now I wait for new units like more Rhinos, Razorbacks, Warhound Titan and Landing Craft, but I like how it's all starting to look like. 


Pierwszy update. Udało mi się wszystko oczyścić, złożyć, a potem nałożyć podkład i preshade. Dodatkowo podkleiłem podstawki i pojazdy magnesami do transportu. Wszystko zajęło zdecydowanie więcej czasu niż się spodziewałem, ale to dla mnie i tak duży postęp. Jak widać od pierwszego postu do kolekcji dołączyły 4 Dreadnoughty i 6 Land Speederów, które były szczególnie trudne do wyczyszczenia i złożenia. Teraz czekam na kilka nowych oddziałów: więcej Rhinosów, Razorbacki, Warhound Titan i Landing Craft, ale już mi się podoba jak to wszystko zaczyna wyglądać.






7 komentarzy:

  1. Go, go, go! Alle, alle, alee... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bazowe kolory już się nakładają, na kolejną aktualizację nie trzeba będzie długo czekać ;)

      Usuń
  3. Gratuluję, a teraz czekam na postępy w malowaniu. I nie ma, że nie ma. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń