piątek, 17 czerwca 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy: Tzeentch Sorcerer Lord on Disc of Tzeentch


Przeglądając ostatnio różne blogi figurkowo-modelarskie natrafiłem na bardzo fajną inicjatywę o nazwie Figurkowy Karnawał Blogowy. Idea tak mi się spodobała, że postanowiłem wziąć udział w kolejnej, XXII już edycji. Każda edycja posiada inny temat, tym razem jest to Święty Graal.

Świętym Graalem w mojej kolekcji mógłbym nazwać kilka modeli lub makiet, do różnych systemów, z różnych edycji i w rożnym stanie. Jednak pierwsza figurka, o której pomyślałem to Mag Tzeencha na dysku, nawet nie wiem z której edycji Warhammera. Jak zobaczyłem kilka lat temu model w internecie od razu zacząłem go poszukiwać i w końcu po jakimś czasie udało się go upolować na Ebay'u. Jak tylko otrzymałem przesyłkę (z Serbii), oczyściłem ją i w sumie długo tak stała nietknięta, a ja zastanawiałem się jak ją pomalować, w jakiej kolorystyce i jaki efekt uzyskać. Po jakimś czasie pomalowałem samą dysko-płaszczkę, bo potrzebowałem modelu dyskowca na turniej w 8 edycję WFB. Na turniej poszedłem tylko z płaszczką, na której stał czarodziej z buta na podstawce (WFB był takim systemem, że nikt nawet nie uważał tego za proxa :D ). I w końcu po tak długim czasie natrafiam na FKB i już wiem co będę robił. Model miał pasować do reszty mojej armii, więc postawiłem na ciemne, zimne barwy, przełamane jakimś mocniejszym akcentem kolorystycznym (w tym wypadku dziób). Tym razem, inaczej niż zazwyczaj postanowiłem jednak wykonać dużo bardziej kontrastujące cieniowanie niż zwykle i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony z efektu. Dodatkowym atutem całej tej akcji jest to, że właśnie mam w planie skończenie armii do WFB lub 9th Age, a ten model przybliża mnie do celu.












Podstawka jest pustawa, ale taka ma być, bo moja armia pochodzi z PUSTKOWI chaosu :D

14 komentarzy:

  1. Fajny, bardzo przyjemna, pasująca klimatem kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Witamy w FKB :-) A przy tym zapraszam na Bitewne Wrota. http://bitewne-wrota.blogspot.com/ Darmowa reklama dla bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałem banner i poprosiłem o dopisanie mnie do tej imprezy :)

      Usuń
    2. Ql, dodałem Cię do serwitora i za tydzień pojawisz się w zestawieniu tygodnia.

      Usuń
  3. Fajnie, że dołączyłeś do FKB!

    Nietypowa kolorystyka jak na Tzeentcha ale podobają mi się kontrasty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wziąłeś udział w FKB i jeszcze lepiej, że z Tzeentchem =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oldschool pełną gębą :) Wyraziste highlighty jakoś wyjątkowo pasują do tego staruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabytkowe humanoidalne ptaszysko surfujące na latającym spodku, a do tego naprawdę fajnie pomalowane. Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujaca i nietypowa jak na tego boga chaosu kolorystyka. Zecydowanie udane malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za udział! Wpis podsumowujący już zamieszczony: http://www.barakvarr.pl/figurkowy-karnawal-blogowy-ed-xxii-podsumowanie/

    Klasyczny dyskuś jest klasyczny - fajowy model jak i malowanie :D

    OdpowiedzUsuń