czwartek, 20 października 2016

Unboxing Rubicon Models German Stowage kit

Dzisiaj unboxing kolejnego zestawu, który chciałem kupić już od dawna, ale zawsze były inne priorytety. Jednak gdy ostatnio grając bitwę z naszej wrocławskiej ligi Bolt Action w Planszóweczce zobaczyłem ten zestaw na półce, powiedziałem sobie, że jeśli wygram, kupię go sobie w nagrodę, a jak przegram to na pocieszenie. Gra skończyła się remisem, ale sklep i tak opuściłem z tym pudełkiem w plecaku :D Jednak uzależnienie od świeżego plastiku jest zbyt duże.

Na froncie pudełka znajduje się standardowa dla Rubiconu wizualizacja tego co możemy w nim znaleźć.


Na odwrocie jest dokładny spis wszystkich gratów, wraz ze schematami jak można użyć poszczególnych części. Ten schemat zastępuje instrukcję, której w wersji papierowej nie ma.


W środku znajdują się dwie identyczne wypraski, zapakowane każda w osobną folię.


Jakość wykonania jest naprawdę dobra, ale po unboxingu Opla nie spodziewałem się niczego innego. Nadlewki są bardzo łatwe w usunięciu, a oprócz nich nie ma tu nic więcej co mogłoby nastręczać problemów. Sam plastik też jest jakiś inny, wydaje się bardziej wytrzymały niż innych producentów.



Kilka zbliżeń na niektóre elementy. Tu widać zapasowe fragmenty gąsienic do różnych pojazdów. Są oczywiście mocno uproszczone, ale i tak detal jest lepszy niż na zapasowych gąskach od Warlorda, chociażby tej z Panzera IV.

Poniżej widać kanistry i haki/zaczepy do których można wkleić kawałek drutu lub grubszej nici i zrobić liny holownicze.

Bardzo podobają mi się skrzynie na amunicje. W pudle znajdziemy dedykowane do amunicji 75mm dla Tygrysa I, Panthery i Panzera IV.  Oprcz tego jest kilka innych drewnianych i metalowych skrzyń różnego zastosowania.

Podsumowując to naprawdę fajny zestaw, który urozmaici każdy niemiecki pojazd, a jakość wykonania i materiału jest bardzo dobra. Mam już kilka pomysłów jak wykorzystać część gratów, trzeba zabrać się do roboty.

7 komentarzy:

  1. Super będą na polu bitwy wyglądać =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W pierwszej kolejności posłużą do zrobienia objectivów, potem na pojazdy, a dopiero na końcu na tereny ;P

      Usuń
  3. Zestaw wygląda na całkiem fajny, a już na pewno jest użyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Można nim fajnie urozmaicić swoje pojazdy, a na dioramę to już w ogóle bomba, ale widziałem u góry: objectivy -> pojazdy -> tereny ;-)

    OdpowiedzUsuń