środa, 11 września 2019

Fantasy forests #1 // Lasy fantasy #1

I've been experimenting lately with different kinds of forests for wargaming. After making several rather lifelike trees for historical games, I came to conclusion that I need few woods to match my basic fantasy scenery set. I bought some Woodland Scenics stuff and did theese in about 3-4 hours. I still have 3 large woods to finish, but I ran out of foliage. I am super happy withe the result, it is exactly what I wnated for games like Lord of The Rings, Warhammer or Warheim. 


Kombinowałem ostatnio z różnymi lasami do gier bitewnych. Po zrobieniu kilku całkiem realistycznych drzew do historycznego wargamingu, doszedłem do wniosku że potrzebują paru lasów pasujących do mojego podstawowego. oldschoolowego zestawu terenów do gier fantasy. Od razu kupiłem parę rzeczy od Woodland Scenics i zrobiłem w 3-4 godziny (bez czasu na schnięcie kleju i farby) to co widać. Wciąż mam do zrobienia 3 większe lasy, ale skończyło mi się listowie. Jestem mega zadowolony z końcowego efektu, wszystko wyszło dokładnie tak jak chciałem i świetnie sprawdzi się podczas gier w  Lord of The Rings, Warhammera czy Warheima.




8 komentarzy:

  1. Całkiem nieźle te drzewa Ci wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie! Mam podobne wyzwanie przed sobą, stąd kilka pytań:
    Jakiego materiału użyłeś na podstawę do lasów?
    Czy drzewka montowałeś na stałe czy np. na magnesikach ...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na postawę poszło spienione PCV ze znanego marketu budowlanego. Od jakiegoś czasu używam tylko tego bo łatwe w obróbce i się nie odkształca od kleju. W tym konkretnym wypadku drzewa są mocowane na stałe, ale mam też zestaw na magnesy i świetnie się sprawdzają :)

      Usuń