piątek, 27 września 2019

An Epic journey - prologue // Epicka podróż - prolog


Those of you that follow my Facebook page probably saw few pictures showing my recent games of Epic. The minis shown were borrowed as I wanted to try the game first, but I knew I'll most likely buy an army even before the first dice was rolled. Long story short I got a lot of minis (some of them were still in original blister packs!) and decided to show this project in form of a diary here. I'm gonna start by showing you what I already have:

Ci z Was, którzy śledzą moją stronę na Facebooku prawdopodobnie widzieli trochę zdjęć z moich ostatnich gier w Epica. Widoczne tam figurki były pożyczone, bo chciałem najpierw wypróbować system, ale czułem że skończy się to kupnem armii już przed pierwszym rzutem kostką. Krótko mówiąc, szybko nabyłem sporo modeli (niektóre wciąż były w oryginalnych blistrach!) i zdecydowałem się przedstawiać ten projekt tutaj w formie dziennika. Na początek pokażę co już mam:




 4x Hunter, 4xWhirlwind, 4x Predator, 6x Rhino, 5 bike bases, 4 Scout bases, 4 Assault Marines bases, 4 Devastator bases, 12 Tactical Marines bases, 8 Terminator bases and Character set.




Of course I have to get more units, especially vehicles and Titans, but I think it's a solid start. I hope you won't have to wait long for the first update!

Oczywiście muszę dorwać więcej jednostek, szczególnie pojazdów i tytanów, ale wydaje mi się że to dobry start. Mam nadzieję że nie będziecie musieli czekać długo na pierwszy update! 

2 komentarze:

  1. Zazdro!!! Kiedyś myślałem o Epicu, jednak Tyranidzkie rzeźby z tamtych czasów to... :( Niemniej czekam na jakiś raport bitewny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są alternatywne źródła bardziej współczesnych figurek ;)

      Usuń