czwartek, 11 stycznia 2018

LoTR Uruk-Hai Crossbowmen #1

As I mentioned in my 2017 summary, I started a new army for LoTR/Hobbit (soon to be Middle Earth SBG), and here are first models for it - four Uruk-Hai Crossbowmen. Painting is fairly simple, but I think with the basing method I used it looks good, and as a unit they will look cool (I still have 8 of them to paint.


Jak wspomniałem w podsumowaniu 2017, zacząłem nową armię do LoTr'a/Hobbita (wkrótce do Middle Earth SBG), a to pierwsze modele - czterech kuszników Uruk-Hai. Malowanie jest dość proste, ale z podstawką figurki prezentują się moim zdaniem dobrze, a jako oddział będę wyglądały już całkiem fajnie (mam jeszcze 8 do skończenia.


11 komentarzy:

  1. Ech. Rzeźba turbo orków niestety się zestarzała, choć fajnie to wyszło. W gromadzie będą fajniejsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie podobają. Mają w sobie drapieżny klimat, mimo że są kusznikami :)

      Usuń
    2. Mi się też podobają, chociaż widać że technologicznie odbiegają od nowszych kreacji GW ;)

      Usuń
  2. Kontynuując serię dziwnych pytań (zaczętą od A.Szyndlera gdy promował Chronopie: "A czemu te krasnoludy nie mają brody?") ... A czemu te orki nie są zielone? :D
    ps. Fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajni. Jakoś mnie ciągnie do tego LOTRA cały czas i lubię oglądać ich modele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyznawcy Khorna?
    Świetne malowanie!

    OdpowiedzUsuń