wtorek, 20 listopada 2018

BLOOD RED SKIES Bf-109 squadron

It's been a while since my last post, but now I'm back on track. I have a lot of new stuff just waiting to be shown, just give me a couple days to get my camera form the repair and I'll try to catch up with more or less regular publications. Meanwhile few not so good pics of my finished german squadron for Blood Red Skies. 


Minęło trochę czasu od ostatniej publikacji, ale teraz wracam do gry. W międzyczasie sporo malowałem i mam dużo rzeczy, które tylko czekają by je pokazać, dajcie mi tylko kilka dni na odebranie aparatu z naprawy, a ja postaram się wrócić do bardziej regularnego blogowania. W tak zwanym międzyczasie nienajlepsze fotki mojej gotowej eskadry do Blood Red Skies.













7 komentarzy:

  1. What a beautiful collection of planes!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno Cię nie było ale warto było czekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne modele :) Gra sama w sobie ciekawa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Traktuję ją bardziej jako planszówkę/dodatek do Bolt Action do zagrania co jakiś czas :)

      Usuń
  4. Pięknie wyprowadziłeś te Warlordowe kartofle. Szacunek!

    OdpowiedzUsuń