czwartek, 8 lutego 2018

WARMASTER Dragon Ogres

I always thought that painting minis in smaller scale than 28mm is super quick...I was wrong. Anyway here are my finally finished Dragon Ogres for Warmaster, sadly I couldn't take good pictures and they look slightly different than in reality.


Zawsze myślałem że malowanie figurek w skali mniejszej niż 28mm jest szybkie...myliłem się. W każdym razie łapcie zdjęcia skończonych Dragon Ogrów do Warmastera, niestety nie mogłem zrobić do końca dobrych zdjęć i wyglądają delikatnie inaczej niż w rzeczywistości.






10 komentarzy:

  1. Prezentują sie bardzo dobrze!
    A Faktycznie złudne jest przekonanie że maluję sie szybciej mniejsze modele- oczywiście na jako takim poziomie. Mi sie wydaję że czas jest taki sam jak w 28mm, jeśli nie dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie malowałem takich małych pacynek więc się nie wypowiadam na ten temat, natomiast patrząc na poziom malowania DO dam wiarę, że jest równie długi co malowanie modeli w większej skali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zeszło mi z nimi dłużej niż myślałem :P

      Usuń
  3. They look fierce and superb!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyszli jak na takie maluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można zrobić jedną rzecz dla przyspieszenia malowania. Obniżyć poziom i stosować mniej wyrafinowane techniki. Na szczęście uniknąłeś tej pokusy i mamy w efekcie super oddział. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń