niedziela, 27 listopada 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy XXVII - Idzie zima: Juno A1 x2

Na ten karnawał przygotowywałem coś zupełnie innego, ale model nad którym pracowałem spadł mi z warsztatu i obiła się w bardzo brzydki sposób farba. Figurka wyląduje za niedługo w oczyszczającym spa i postaram się jeszcze kiedyś ją tu pokazać. Jako, że musiałem na szybko zrobić coś nowego, wybrałem modele, które prosiły się o skończenie a poza tym tematycznie pasują do tematu (wiecie, śnieg jest biały i one też hehe).



Co prawda po dwóch grach stwierdziłem, że te czołgo-transportery spisują się w przypadku mojego stylu gry raczej średnio i w rozpisce już ich nie ma, ale chcę pomalować cały starter, więc będą ozdobą na półce. Malowanie jest tak jak w przypadku reszty modeli do tej armii szybkie i bez fajerwerków. Wyżywać się modelarsko mogę w większych skalach, a tu zależy mi na czasie.



Lufą zawsze w stronę słońca
Jak wiadomo wiele gatunków robi na zimę zapasy. Wargamerzy są jednym z nich, więc jako dodatek do tej edycji FKB zdjęcie mojego zapasu figurek do Bolt Action, które muszę pomalować (oprócz Amerykanów ze startera, bo oni już znaleźli nowy dom). Jest co robić jak widać, ale już coś tam zacząłem dłubać.


3 komentarze:

  1. Srogi zakup, będzie dużo malowania :) Skąd polecasz zakupy "boltowych figurek", bezpośrednio Warlord czy jakiś polski sklep?

    Czołgi bardzo sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjęciu każdy box jest z innego źródła :D Ogólnie staram się kupować w swoim lokalnym sklepie czyli Planszóweczkę (z niego jest Panzer III i grenadierzy), ale jak znajdę gdzie indziej promocję, to nie mam skrupułów. Jest sporo sklepów z Boltem, polecam Warchimerę, która jest oficjalnym dystrybutorem WG na Polskę, ale np. box Last Levy pochodzi ze sklepu mgla.pl, bo akurat byłem służbowo na śląsku i odwiedziłem ich sklep stacjonarny. Ten mały blister z kolei pochodzi z cdp.pl, bo co jakiś czas wyprzedają swoje zapasy figurek i mają świetne promocje. Dużo figurek z drugiej ręki jest na forum boltaction.pl w dziale bazar, często ludzie sprzedają nówki jeszcze w ramkach.

      Usuń
  2. Fajnie, że się nie poddałeś i mimo wszystko wziąłeś udział w FKB - zima jeszcze będzie długa, więc masz dość czasu by spróbować jeszcze raz =)

    OdpowiedzUsuń