środa, 2 listopada 2016

Hauptmann

I have finished painting the model on which was lying on ma desk for a while. My german army is quite big now, commanders in 2ed are now more important and capable of activating other units so another HQ unit will be a nice addition. Blonde hair was total experiment, but I think they came out OK and aren't too yellow. I;ve also wanted to try new method of painting skin, and now all my other infatrymen need repainting to this standard...


Skończyłem malowanie modelu, na którym pokazywałem krok po kroku mój sposób na pea-dot camo. Jako, że moja armia Niemców do Bolt Action rozrosła się do pokaźnych rozmiarów, a kolejne oddziały opuszczają stanowisko malarskie, powstała potrzeba dodania jakiegoś dodatkowego wyboru HQ, szczególnie na duże bitwy. Nowe zasady Bolta nareszcie zwiększyły możliwości bojowe dowódców, więc tym bardziej przyda się ktoś wyższy rangą. Chciałem poeksperymentować ze skórą bo mam w planach poprawienie jej na starszych figurkach i wychodząc od tego jak zwykle ją malowałem dodałem kilka rozjaśnień oraz washa i chyba jest trochę lepiej, a pracy nie będzie zbyt dużo. Oprócz tego to mój pierwszy model, na którym malowałem blond włosy, zależało mi na w miarę naturalnym efekcie, więc wyszedłem od brązowego, a nie żółtego.






8 komentarzy:

  1. Super. Camo jak zwykle na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent job, wonderful details...

    OdpowiedzUsuń
  3. Eleganckie szwabisko. Nieogolona morda i blond czupryna wyszły bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) myślałem że to halfling i zaciekawiło mnie to pea-dot camo ba nim hehe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też na początku myślałem że to niziołek :-) Fajnie wyszły włosy, camo jak zawsze, a i model dość ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest trochę niższy, a poza dodatkowo potęguje wrażenie. Ale to nie Warlord, a Black Tree ;)

      Usuń