poniedziałek, 5 czerwca 2017

FKB XXXIV Gwiazda Filmowa: Toshirō Mifune // Test of Honour unarmoured Samurai

I had this guy laying on my desk primed and ready for painting for a while and decided to finally finish him. My inspiration was actor Toshirō Mifune and his appearance  in great movie "Seven Samurai" as Kikuchiyo (or rather his younger/shaved version, without the beard). I must admit that I haven't had this much fun painting a mini in quite some time, it was really cool to paint something completely different than usuall.


Gospodarzem tej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego jest Bird z bloga Tabletop Bastards, a cała inicjatywa została zapoczątkowana przez Inkuba, który prowadzi Wojnę w Miniaturze.

Obecna edycja FKB bardzo przypadła mi do gustu, bo miałem ten model przygotowany do malowania od jakiegoś czasu, ale zawsze brałem na warsztat coś bardziej potrzebnego do grania (głównie figurki do Sagi w związku ze zbliżającym się turniejem), a teraz nadarzyła się okazja by gościa w końcu skończyć. Moją inspiracją był japoński aktor Toshirō Mifune, który pojawił się w około 170 filmach, ale szczególnie znany jest ze swoich ról w takich klasykach jak Rashomon,Yojimbo czy Siedmiu Samurajów. Ja postanowiłem odwzorować postać Kikuchiyo, w którą wcielił się Mifune w tym ostatnim (a przynajmniej jego młodszą/ogoloną wersję). Muszę też przyznać że dawno malowanie żadnej figurki nie sprawiło mi tyle frajdy co właśnie tej, fajnie było wziąć na warsztat coś zupełnie z innej beczki niż zwykle.





18 komentarzy:

  1. Super! Piękne malowanie i niesztampowe podejscie do tematu FKB, daję dużą okejke! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Piękne malowanie i niesztampowe podejscie do tematu FKB, daję dużą okejke! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba. Sporo wycisnąłeś z tej figurki i wygląda świetnie :) A w dodatku szybko zareagowałeś na temat FKB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było z czego wyciskać, to naprawdę ładny i dobrze wykonany model ;)

      Usuń
  4. Very nicely done Dominig, very nicely done...

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo fajny model. Muszę się temu systemowi bardziej przyjrzeć. Na razie tylko z Japończykami Northstara i Perrych obcowałem, ale widzę, że tu jest mega dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dosyć spontanicznie zareagowałem na premierę :P

      Usuń
  6. Wow, pięknie pomalowany, zwłaszcza te szaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, teraz widzę kilka niedoróbek, które muszę poprawić ;)

      Usuń
  7. Rewelacja, a ponadto kolor kwiatków dobrany idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleś pięknie napisał na podstawce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, planuję całemu warbandowi takie napisy zrobić :)

      Usuń