wtorek, 18 lipca 2017

FKB XXXV Czerwone Oczy: Plague Marine #1

First Plague Marine for my upcoming Shadow War: Armageddon warband. I wasn't painting much fantasy or Sci-Fi minis lately, and this guy was a nice break from all those Vikings and WWII Germans. I still have few of them to paint, so expect more Nurgle in the coming months.


Gospodarzem tej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego jest Inkub, który prowadzi Wojnę w Miniaturze i to właśnie on stoi za całą inicjatywą FKB.

Tematem tym razem są Czerwone Oczy. Nie ukrywam że temat dla mnie trudny, bo ostatnio figurki Fantasy i Sci-Fi poszły lekko w odstawkę (jeśli chodzi o malowanie, bo w Warheima wciąż w miarę regularnie grywam), ale akurat kupiłem siedmiu Plague Marines z nowego startera do WH40K i zdecydowałem się jednego pomalować na próbę. Spodobało mi się na tyle że na warsztacie czeka już kolejnych czterech w bazowych kolorach, z których mam zamiar złożyć bandę do Shadow War: Armageddon (i być może armię do WH40K).




28 komentarzy:

  1. Krótko i na temat - świetny! Nurgle doczekał się naprawdę fajnych modeli w nowym starterze 40k, dużo lepsze te modele niz klasyczne, dobre smerfy a malowanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak ja, jako "purysta" zdecydowanie wolę stare plagi, rzeźbione przez braci Perrych, niż te nowe. Co nie znaczy że te są brzydkie, bynajmniej. Po prostu ich stylistyka bardziej pasuje do Putridów, i Epickości AoS. Widać że wiek rzeźbiarzy poszedł w dół:)

      Usuń
    2. A mi na tych starych brakuje detali, przynajmniej na szeregowych plagusach, bo Typhus czy Demon Prince Nurgla to dla mnie mistrzostwo.

      Usuń
  2. Świetny zielony. A cieliste fragmenty są 'olbrzydliwe'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fachowy. Możesz spokojnie malować zgnilaków. A potem liczę na zdjęcie rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystkich skończę, co zajmie pewnie dużo czasu, to na pewno zrobię zdjęcia grupowe ;)

      Usuń
  4. Dobry zgnił. Bardzo fajne cieliste elementy, dobrze kontrastują z pancerzem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest czerwone oko - jest okejka. Fajnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak bym zbierał nurgla chciałbym uzyskać takie kolory. Piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się bardzo podoba, świetnie go zrobiłeś. Nie wiem,czy podstawka była taka od nowości - ale te wyżłobienia, to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Podstawka od GW z pudełka Sector Mechanicus.

      Usuń
  8. Bardzo dobra kolorystyka. Soczysta czysta czerwienią tych soczewek bardzo dobrze współgra z zabrudzoną zielenią. Świetny figuras. Intrygująca podstawka - aż by się przydała fotka z góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Postaram się dorzucić zdjęcie podstawki :)

      Usuń
  9. Wow, most impressive figure, well done!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczniusi jest :) mocno pachnie potem i postapo

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ochydnie czyli świetnie jeżeli chodzi o bożka rozkłądu i fetoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to najlepszy komplement jaki można usłyszeć w przypadku Nurgla :)

      Usuń
  12. Kolory super same malowanie bardzo zwraca uwagę na model

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć nie lubię tej frakcji, jakoś tak mam, to styl wykonania bezbłędny

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarąbiście 'brudno' pomalowany model ! Takie coś mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń