czwartek, 10 listopada 2016

Jagdpanzer 38(t) Hetzer

Today I would like to present latest addition to my army, the Jagdpanzer 38(t) Hetzer. I chose disc camo as my painting scheme and designed stencils for it myself. Im pretty happy with the results, altough some things didn't turned out as I wanted. The kit itself is a Warlord Games resin and sadly the cast was pretty bad and curved. I bought the model slightly converted with added mudguards and more historically accurate gun. The only thing I added was the antenna made from a piece of needle.

Dzisiaj jeden z pierwszych pojazdów jakie kupiłem do Bolt Action, który czekał na malowanie bardzo długo, ale się w końcu doczekał i to chyba całkiem przyzwoitego. Niestety Hetzer to żywica od Warlorda, która należy do tych wcześniejszych czyli gorszych. Miałem jednak o tyle szczęście, że kupiłem go bardzo fajnie skonwertowanego (dorobione błotniki, poprawione jarzmo działa i jego pozycja) i przygotowanego do malowania. Na wzór kamuflażu wybrałem malowany  fabrycznie wariant disc camo, w którym pojawiło się całkiem sporo tych maszyn. Szablony standardowo zaprojektowałem sam, a potem wyciąłem laserowo. W trakcie malowania doszedłem do wniosku, że wszystkie małe trójkąty kreski itp, malowane dunkelgelbem łatwiej i szybciej robi się pędzlem, dlatego część z nich nie jest idealna, ale aż tak się to nie rzuca w oczy. Dzisiaj tez wyjątkowo skrobnę parę słów po angielsku, bo chcę pochwalić się Hetzerem na ogólnoświatowej grupie malowania Bolt Action na fb.










13 komentarzy:

  1. Wyszedł naprawdę dobrze. Masz się czym chwalić :->

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne camo i ogólnie bardzo ładny model bardzo dobrego niszczyciela czołgów. Domyślam się, że to maleństwo (PS. żeby się nie domyślali tacy różni jak ja mógłbyś wrzucić info o skali albo piniondz dla porównania na jakiejś fotce) więc tym bardziej robi wrażenie "naturalność".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa uznania :) Co do skali to jest to model 1/56 ale masz rację, że powinienem zawsze coś dla skali dorzucić. Tak orientacyjnie to koło jezdne ma rozmiar ok. 20gr +/- 1mm.

      Usuń
  3. Malowanko fajne jak zawsze zresztą. Dobry, stary Hetzer. Na jednej z gąsienic ma jeszcze świeżo rozsmarowane resztki szeregowca Ryana, albo jednego z jego braci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę za grubo nałożona rdza, którą zapomniałem zamaskować, już poprawione :P

      Usuń
  4. Już chwaliłem ten kamuflaż, ale warto ponownie - wygląda świetnie. BArdzo dobrze wyszedł Ci ten sprzęt. Rozbawił mnie tylko ten "pancerny anus" (cokolwiek to jest) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też się zastanawiałem co on ma tam z tyłu :D

      Usuń
  5. Pamiętam tego Hetzera jak był "goły i wesoły"... teraz nie do poznania! Gratulacje! Teraz na pewno będzie trafiał :):) No i będzie go ciężko trafić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nadrabiam wszystkie modelowe zaległości i liczę że za niedługo coś jeszcze pogramy ;)

      Usuń
  6. Fajnie go pomalowałeś... ale za model nie dałbym złamanego grosza.

    OdpowiedzUsuń