piątek, 25 listopada 2016

Bolt Action objective markers

Trzy znaczniki przygotowane z myślą o Wojnie Światów, na którą niestety nie udało mi się pojechać. Do ich zrobienia użyłem bitsów z grenadierów oraz skrzynek i beczki z zestawu German Stowage Kit. Oprócz tego wykorzystałem jedną zwiniętą płachtę materiału, którą zrobiłem z kilkoma innymi rzeczami z husteczek higienicznych nasączanych wikolem, a którymi jeszcze się tu nie chwaliłem.
Moim zdaniem dużo przyjemniej walczyć o takie graty niż jakieś akrylowe czy szklane tokeny. Zdjęcia robione telefonem, ale chyba nie są najgorsze.








6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie akcesoria i traktuje je jako część armii :)

      Usuń
  2. Kamuflarz na hełmie robi wrażenie. Za to beczka niepokojąco jednolita :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpieszyłem się na tą Wojnę Światów i po prostu psiknąłem to aero, a potem poszedł wash, ale masz racje coś by się nie niej przydało jeszcze :P

      Usuń
  3. O, znaczniki, bardzo ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń