poniedziałek, 26 grudnia 2016

Hedges/Żywopłoty

I  finally managed to make some decent looking hedges for my board. They were really easy and quick to make, so I did 5 meters of them, but now it seems that I should make even more. The best thing about those hedges is that they are really sturdy and don't need bases, so they blend nicely with the ground.
Pestigor for scale.
W końcu udało mi się zrobić przyzwoicie wyglądające żywopłoty na mój domowy blat. Zrobiłem ich od razu 5 metrów i myślałem, że tyle spokojnie zapełni cały stół, ale wygląda na to że powinienem wyprodukować więcej. Najlepsze jest to, że żywopłoty są bardzo wytrzymałe, wręcz pancerne i nie potrzebują podstawek, przez co ładnie zlewają się ze stołem i wyglądają naturalnie.












13 komentarzy:

  1. Faktycznie fajnie się komponują ze stołem. Z gąbki są zrobione zwykłej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z maty kokosowej. Zostałem poproszony o tutka, a że mam zdjęcia z budowy, to przed sylwestrem jeszcze się na blogu pojawi :)

      Usuń
    2. A to fajnie, bo miałem prosić też :)

      Usuń
  2. Eee, wyglądają fantastycznie panie kolego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, aleś tego naprodukował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda jest ekspresowa, więc to nie był problem. Planuję zrobić taki zestaw też do Planszóweczki :)

      Usuń
  4. No to teraz obsiać możesz całą Normandię. Fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już nie mogę się doczekać reszty normandzkich terenów :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście przyzwoicie! :)

    OdpowiedzUsuń