czwartek, 30 czerwca 2016

Plagogory

Przedstawiam figurki, które malowały się dosyć długo i w trakcie trwania wielu innych różnych projektów, ale koniec końców jestem zadowolony z tego jak wyszły. Malowanie ich było jednym wielki eksperymentem. Jedyne co miałem w głowie to paleta barw jakiej chciałem użyć, ale żadnego pomysłu jakimi metodami osiągnąć zamierzone efekty. Sporo pomogły doświadczenia zdobyte podczas malowania figurek do Bolt Action, szczególnie haubicy oraz kettenkrada. Efekty zniszczenia i weatheringu, których spróbowałem przy okazji ich malowania postanowiłem zastosować na broni i pancerzach Pestigorów oraz przy brudzeniu białych szat (które pierwotnie nie miały być białe). Cieszę się z ich ukończenia tym bardziej, że to kolejne figurki do Kultu Dzieci Zagłady, które przybliżają mnie do posiadania pełnej, solidnie pomalowanej bandy. Tym razem jestem też zadowolony ze zdjęć, mam nadzieję że uda się to powtórzyć :)











17 komentarzy:

  1. Brudno, brzydko i zgniło! Czyli tak jak być powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście rdza na broni wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, malowana w większości gąbką z blistera :)

      Usuń
  3. Rdza super, ale mi najbardziej podobają się kaptury. Ogólnie bardzo udane modele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najlepsze Twoje modele jak dotąd. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super modele, jak Ci się udało je zdobyć? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Championa, tego który trzyma topór w jednej ręce zdobyłem na allegro w bardzo złym stanie, oblepieonego jakąś plasteliną za 15zł, a pozostałą 2 jeszcze zamkniętą w blisterze w jakimś sklepie internetowym, ale już nie pamiętam którym :p

      Usuń
  6. Fajne modele. Trochę ostrzejsze zdjęcia by się przydały. Spróbuj doświetlić figurki. Czekam na więcej prac w tych klimatach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, na pewno wykorzystam :) zdjęcia to niestety wciąż problem. Szykuje się coś większego w klimatach Nurgla i niedługo powinienem wrzucić.

      Usuń
    2. Też zawsze miałem problemy ze zdjęciami. Dopiero ostatnio to się zmieniło. Próbowałem wszystkiego i wg mnie wystarczy jedna lampa ze świetlówką o temperaturze barwowej 4000 K i smartfon. Żadne tam namioty czy inny drogi sprzęt;p

      Usuń