czwartek, 7 grudnia 2017

WARHAMMER FB Warrior of Slaanesh #1

Long time ago I wanted to do a 10 men strong unit of Chosen Warriors for each Chaos God, but few painted minis later GW released AoS, I started my Bolt Action journey and completely lost interest in fantasy Wargaming for a while. Recently I played few great games of Warmaster, Warheim and even WH Fantasy Roleplay and wanted to give this project a second chance. This is first mini for the Slaanesh regiment and I must say I'm pretty pleased with how it turned out, especially considering it was done in one evening.


Dawno temu chciałem zrobić sobie 10 osobowe oddziały Wybrańców pod każdego boga Chaosu, ale po kilku pomalowanych figurkach GW zresetowało setting wypuszczając AoS,  ja zacząłem przygodę z Bolt Action i na długi czas straciłem zainteresowanie grami fantasy. Ostatnio po kilku świetnych grach w Warmastera, Warheima i WFRP postanowiłem dać temu projektowi drugą szansę. Na start pierwsza figurka do regimentu Slaanesha i muszę powiedzieć że jestem zadowolony z efektu szczególnie że to tylko jeden wieczór malowania.




23 komentarze:

  1. Cudny!!!! Maluj ich wincyj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej, ale najpierw screamery Tzeetcha ;)

      Usuń
  2. Czy to Slambo? Świetny i agresywny kontrast - baaardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie, to wojownik z Questa lub Talismana, Slambo miał podobną pozę, ale jeszcze topór w drugiej ręce :)

      Usuń
    2. Toż to stary wojownik chaosu - plastik z czwartej edycji! Jak widać, dzięki dobremu malowaniu można upiększyć dosłownie każdy model. Pomysł i wykonanie jest świetny, a głęboka, trójwymiarowa czerń najlepsza!

      Usuń
    3. Nie, stary wojownik plastik z 4 edycji nie miał rogów i kulki między nimi. To jest z plastik z Hero Questa.

      Usuń
    4. Racja! Pomyliło mi się! Stary miał takie rogo-skrzydło-płyty.

      Usuń
  3. Jak na Slaanesha to barwy jakby... hmmm... nie slaaneshowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież ma różowe krawędzie :D A tak serio to malując go miałem już w głowie cały oddział i nie chciałem żeby dominowały w nim jaskrawe barwy, stąd taka kolorystyka. Do całego różowo-fioletowego wojaka pewnie też się przekonam, ale w oddziale będzie robił za akcent kolorystyczny.

      Usuń
    2. Jak dla mnie to barwy ma bardzo slaneshowe.

      Usuń
    3. Prawda - mroczny róż!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) kupiony ja jakieś 5pln kiedyś na allegro ;)

      Usuń
  5. Niby parę kresek ale za to jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na zdjęciach tak tego nie widać, ale tych kresek tam jest sporo w różnych odcieniach :P

      Usuń
  6. Piękna czerń... :) Bez Aero się takiej nie da uzyskać prawda?
    Ogólnie moje jaszczurki już czekają na pojedynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podnoszę rękawicę ;) Myślę że się da, ale będzie to wymagało kilku warstw rozwodnionej farby, tak żeby śladów pędzla nie zostawiać.

      Usuń
    2. Tylko miej na uwadze proszę że nie grałem w 6 edycję, więc jakiejś mniejsze punkty:D I ogólnie Lizaki kupowałem bo mi się podobały a nie żeby były mocne itp.:)

      Usuń
  7. Super! Bardzo dużo wycisnąłeś z tego plastika - szacun. Pamiętam że była to pierwsza figurka jaka malowałem, dodana do zestawu 10 farbek gw razem ze space marinem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tymi małymi oddziałami poszczególnych bogów.

    OdpowiedzUsuń