środa, 8 lutego 2017

Castellan of Dol Guldur #1

This mini is actually not mine, my friend left his Dol Guldur army after a game few years back, and couple of days ago I found it all batterd and scratched in a box. I decided to paint this guy between other projects, but wanted it done quick, hence simple color scheme (that suits him well in my opinion). 


Ta figurka nie jest tak na prawdę moja, kolega zostawił parę lat temu dwoją armię Dol Guldur u mnie po grze i kilka dni temu znalazłem ją całą poobijaną i podrapaną w pudełku. Postanowiłem dla relaksu pomalować tego gościa w przerwach miedzy innymi projektami, ale zależało mi na czasie, stąd prosta kolorystyka (która mu bardzo pasuje moim zdaniem).






6 komentarzy:

  1. No nie powiem, bardzo udany, pomimo bardzo ograniczonej palety barw. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda tak jak powinien czyli jest posępny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stal w połączeniu z czernią wyszła bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbiście wyszedł :) Też mam ich w planach lotrowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy figurka stała się Twoja na mocy prawa zależenia? :-) Aż bym sobie zagrał w Lotra, wyszła bardzo klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Minimalizm kolorystyczny bardzo mu pasuje. Piękna robota.

    OdpowiedzUsuń