wtorek, 13 sierpnia 2019

10mm Fantasy buildings

Three buildings from Spellcrow for my 10mm fantasy games (or maybe some historicall too in the future, that's why they are so dull and dirty). I must say I'm pretty amazed by the quality, I had no problems with bubbles, mould lines etc. and the details are clear.


Trzy budynki od Spellcrow do gier w fantasy w skali 10mm (a w przyszłości może też do historycznych, stąd stonowana i brudna kolorystyka). Musze powiedzieć że jestem zachwycony jakością, nie miałem absolutnie żadnych problemów z bańkami powietrza, nadlewkami itp. a detale są bardzo wyraźne.





6 komentarzy:

  1. Ahh, ten model konnego rycerza CHAOSU śni mi się po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rycerz to Archaon we własnej osobie, dostałem go zupełnie przypadkiem i nawet nie wiedziałem jak rzadki to model :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie Ci to wyszło panie. Szczególnie chatka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, to było bardzo proste i szybkie malowanie :)

      Usuń