niedziela, 27 października 2019

FKB LXII WARMASTER Chaos Hounds

Two units of Chaos Hounds for Warmaster. Simple paintjob done in one evening.


Gospodarzem tej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego jest Micz z bloga Paint and Kill! a cała inicjatywa została zapoczątkowana przez Inkuba, który prowadzi Wojnę w Miniaturze.

Dawno nie malowałem nic do Warmastera, ale jak tylko zobaczyłem temat obecnej edycji FKB pomyślałem o tych modelach. Udało mi się je skończyć praktycznie w jeden wieczór co bardzo mnie cieszy, bo nie dołożyłem kolejnego rozgrzebanego projektu na biurko. Mimo prostego schematu i technik, modele malowało się naprawdę nieźle i aż nabrałem ochoty na pomalowanie czegoś więcej do WM, ale to pewnie w grudniu, bo teraz na warsztacie rządzi Epic.



7 komentarzy:

  1. Jak zwykle Twoje ludki w skali 6 mm dziwią, że takie małe da się tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. They look dynamic, superb...and hungry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!
    A w tej skali to w ogóle arcydzieło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie. Ociągasz Pan się z Blogiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne modele. Fajnie, że je tu odnalazłem bo po latach wróciłem do Warmastera :)

    Coloured Dust

    OdpowiedzUsuń