sobota, 24 czerwca 2017

Bolt Action PAK 40

I completely forgot to post this. At first I didn't really like the idea of playing stationary anti-tank weapons in Bolt Action, it didn't really suit my playstyle, but then someone o Polish BA forum was selling it really cheap and you know how it is, I just had to buy it. Pak already took part in few battles and performed well, better than I expected him to. When it comes to model itself it was pretty nice to glue and paint, at least for metal model.



Zupełnie zapomniałem o publikacji tego działa. Na początku niespecjalnie podobała mi się koncepcja grania stacjonarnymi anti-tank weaponami w Bolt Action, nie pasowało to do mojego stylu gry, ale potem ktoś na forum BA.pl sprzedawał to naprawdę tanio i wiecie jak to jest, musiałem kupić. Pak wziął już udział w kilka grach i spisywał się wyjątkowo dobrze, dużo lepiej niż się spodziewałem jeśli mam być szczery. Jeśli chodzi o sam model to był całkiem przyjemny w klejeniu i malowaniu, przynajmniej jak na standardy metalowych modeli.











15 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło :) a i nie mogę się powstrzymać :) https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/13687209_2218421621716841_8206422054308675584_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Great job, and splendid base, well done!

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonała robota! Piękna podstawka i liściasty kamuflaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz podstawka wydaje mi się jakaś zbyt pusta, pewnie będę w całej armii poprawiał, ale dzięki.

      Usuń
  4. Dobra robota. Malowanie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo fajnie. Okazuje się, że można wyciągnąć malarsko bardzo wiele ze zwykłej armatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też duża zasługa obsługi, która ma na sobie panterki w kamuflażu co urozmaica cały komplet.

      Usuń
  6. Eleganckie panterki i bardzo realistyczny kamuflaż działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Krzaczki to MiniNatur i nawet recenzowałem je tu: http://kostkadomina.blogspot.com/2016/12/recenzja-krzaczkow-mininatur.html

      Usuń