piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie czerwca i plany na lipiec 2016

Postanowiłem podsumować pierwszy miesiąc działalności na blogu. W sumie to nawet nie miesiąc, bo założyłem go 8 czerwca, a dzisiaj mamy 30. Postanowiłem publikować moje wypociny w internecie żeby zmotywować się do częstszej i lepszej pracy nad hobby i pod tym względem blog spełnia swoje zadanie wspaniale. Widząc ilość wyświetleń i komentarzy mam po prostu ochotę zrobić coś więcej/lepiej, a odwiedzanie i subskrybowanie innych blogów daje mi dużo nowej wiedzy i ogromną dawkę inspiracji i pomysłów. Chciałbym też podziękować wszystkim, którzy odwiedzili lub komentowali moje prace, jak już mówiłem mocno mnie to motywuje :)

Dość pisania, czas na statystyki. W ciągu tych 22 dni opublikowałem 19 postów, co uważam jest bardzo dobrym wynikiem. Jeśli chodzi o malowanie i budowanie makiet to ten miesiąc zdominował system Bolt Action, a to za sprawą eventu, na który szykowałem zarówno armię jak i elementy terenu. Blog blogiem, ale największą motywację, chęć do pracy oraz lepsze gospodarowanie wolnym czasem powoduje u mnie mimo wszystko wizja nadchodzącej rozgrywki i świadomość tego, że będę w stanie zagrać pomalowanymi modelami na ładnym stole (nie jest też tajemnicą, że pomalowane figurki biją się lepiej).

Tak więc w kategorii Bolt Action pojawiło się aż 11 wpisów, z których moim ulubionym był 10,5 cm leichte Feldhaubitze 18 (chyba dlatego, że byłem zadowolony z tego jak wyszedł model), natomiwast najpopularniejszy okazał się raport Niemcy vs. Sowieci 800pkt, który był pierwszym raportem jaki zrobiłem w życiu.






Kolejną kategorią były figurki i makiety do Warheim Fantasy Skirmish. Tu pojawiło się 7 wpisów, chociaż pierwotnie liczyłem na więcej. Najbardziej zadowolony jestem z Plagogorów, ale jak do tej pory najwięcej wyświetleń zebrał Champion of Khorne, który mam nadzieję stanie się początkiem nowej bandy w przyszłości.















Sporo działo się też w kategori Elementy terenu. 5 wisów, z których dla mnie najważniejsza była Inwentaryzacja, która pomogła uporządkować i ułożyć w głowie plan działania na najbliższe tygodnie (lub miesiące). Najwiecej wyświetleń w tej kategorii zebrał wpis Zapory przeciwczołgowe, umocnienia z worków z piaskiem.







Wziąłem też po raz pierwszy i mam nadzieję nie ostatni udział w Figurkowym Karnawale Blogowym z wpisem Figurkowy Karnawał Blogowy: Tzeentch Sorcerer Lord on Disc of Tzeentch tym samy rozpoczynając projekt skończenia armii do WFB/9th age.














Jeśli chodzi o plany na nadchodzący miesiąc to na pewno chcę skompletować kultystów do bandy Kultu Dzieci Zagłady i domalować 3 nurglingi oraz ogra. Do Bolt Action planuje skończyć malowanie 12 grenadierów , którzy służyli za Osttruppen na wrocławskim D-Day'u oraz zaczać/skończyć 10 weteranów niemieckich produkcji Black Tree Design oraz zrobić małą recenzję tych modeli. Najambitniejszym projektem na nadchodzący czas będzie brukowany blat do Warheim FS, nad którym rozpoczynam właśnie prace. Jak będzie okaże się w praniu, bo lipiec niestety nie zapowiada się tak bogaty w wolny czas jak czerwiec.

13 komentarzy:

  1. Gratulacje i aby zapał pozostał w kolejnych miesiącachh:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak dobrego pierwszego miesiąca! Na pewno wpadnę w lipcu =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacząłeś z wysokiego C i trzymasz poziom. No i tempo, które jest zabójcze! Dużo zapału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję utrzymać poziom i tempo :)

      Usuń
  4. Gratuluję udanego debiutu i życzę dużo sił i wytrwałości na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, sam też sobie tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo udany debiut. Zawstydzasz sporo blogowiczów ;-) Życzę utrzymania tempa i co najmniej równie dobrych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w tym miesiącu postów może być nieznacznie mniej, bo na warsztacie więcej oddziałów i dużych projektów niż figurek solo, ale tempa pracy nie zamierzam zwalniać.

      Usuń
  7. Hoho.. Wysoko sobie postawiłeś poprzeczkę, życzę Ci mnóstwa świetnych postów..
    Będę tu zaglądał :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że nie okaże się za wysoka :)
      A jeszcze trzeba znaleźć czas na granie...

      Usuń