wtorek, 28 czerwca 2016

Nekromanta

Dla odmiany w przerwie pomiędzy malowaniem Bolt Action, i Kultu Dzieci Zagłady do Warheim FS, skończyłem zaczętego jakiś czas temu Nekromantę do Nieumarłej świty hrabiego Von Carstein. Zagrałem tą bandą jedną kampanię jakiś czas temu, niestety w dużym stopniu na proxach i postanowiłem skompletować i pomalować pozostałe figurki w tzw. międzyczasie. Banda pomalowana będzie w chłodne, ciemne kolory z przełamaniem w postaci niebieskiego. Chciałbym uzyskać efekt podobny do armii nieumarłych z Gry o Tron, czyli nienaturalnie szaro-niebieska, jakby zmrożona skóra, ciemne metaliki i kontrastujące kości rozjaśniane do białego.








11 komentarzy:

  1. Jeden z moich ulubionych modeli nekromantów. Efekt rewelacyjny. Mógłbyś mu jeszcze dołożyć odrobinę śniegu z sody oczyszczonej i wikolu co by było jeszcze bardziej winter is coming.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg mnie mocno kusi, ale jeśli będę robił to całej bandzie na raz.

      Usuń
  2. Faktycznie taki mroźny a la White Walker :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho, brace yourselves! Bardzo fajnie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą figurkę i naprawdę mrocznie Ci wyszła =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzęki, to jeden z ulubionych modeli w mojej kolekcji :)

      Usuń
  6. Nice ! Mimo dość niewyraźnego zdjęcie prezencja jest znakomita !:)

    OdpowiedzUsuń