środa, 24 maja 2017

Unboxing Saga plastic 4pts Viking Starter Set

Today I would like to unbox a set that is propably the best and cheapest way to start playing Saga with Vikings.

Dzisiaj chciałbym odpakować pudełko, które jest chyba najlepszym i najtańszym sposobem by zacząć granie w Sagę frakcją Wikingów.


As you can see the box looks cool, especially the art on its front. On the back there is a photo of all the minis painted.

Jak widać pudełko prezentuje się nieźle, szczególnie grafika na jego froncie. Z tyłu z kolei znajdziemy zdjęcie sklejonych i pomalowanych figurek.



Inside there are 4 Dark Age Warriors sprues, 1 Viking Hirdmen sprue and 1 sprue wich allows to build a Warlord. The Warlord sprue is just 2 Viking Hirdmen bodies with some additional parts. I used them to put together regular Hearthguard and after buying additional metal Warlord I  already have 5pts warband.

W środku znajdują się 4 ramki Dark Age Warriors, 1 ramka Viking Hirdmen i 1 która pozwala na złożenie Warlorda. Ramka z Warlordem to tak na prawdę dwa korpusy Viking Hirdmen z kilkoma dodatkowymi częściami. Ja użyłem ich do sklejenie zwykłych Hearthguardów i po dokupieniu metalowego wodza mam łącznie 5pts.


The bases are my favourite 25mm Rendera bases wich I also use for Bolt Action. There are 30x25mm bases and 1x40mm base for your Warlord.

Podstawki to moje ulubione 25mm płaskie podstawki firmy Rendera, których używam również do Bolt Action. W zestawie znajduje się 30 podstawek o średnicy 25mm i jedna 40mm dla wodza.


The quality of the Dark Age Warriors is good, but it's not the best, I found some strange looking cracks on some of them. As you can see below they can be equipped with spears, but there are also 3 slings on each sprue, wich is enough to make 12 men strong unit of Levies.

Jakość wykonania jest dobra, ale nie najlepsza, znalazłem kilka dziwnie wyglądających pęknięć na niektórych figurkach. Jak widać poniżej Dark Age Warriors mogą być uzbrojeni w włócznie, ale na każdej ramce znajdują się też 3 proce, co jest wystarczającą ilością by złożyć dwunastoosobowy oddział Levies.


Hirdmen sprue is on the other hand really great, both when it comes to quality and quantity. It gives you many weapon choices such as spears, axes, swords and even two-handed axes. There are also some additional pieces like daggers ans satchels.

Ramka Hirdmenów z kolei jest bardzo fajna zarówno pod względem jakości jak i ilości części, daje dużo opcji uzbrojenia jak np. włócznie, topory, miecze a nawet dwuręczne topory. Znajdzie się też sporo dodatkowych części jak sztylety czy sakwy.



As I said before the Warlord sprue is just two Hirdmen bodies wit some unique parts, like this cool-looking horn.

Jak pisałem wcześniej ramka Warlorda to dwa korpusy od Viking Hirdmen i kilka unikalnych dla niego części, jak ten kozacki róg.



Generally speaking, besides few flaws I really recomend this set for everyone that wants to start playing SAGA Vikings.

Generalnie pomimo kilku wad naprawdę polecam ten zestaw wszystkim, którzy chcą zacząć grać w Sagę Wikingami.

10 komentarzy:

  1. Mam ten zestaw, bardzo fajny, zostali mi jeszcze hirdmeni i warlord do złożenia :) Dzięki za unboxing :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw i nie trzeba kupować całego boxu viking ów i dark age warriors aby złożyć to co mamy w tym boxie. Dorzucić trochę metalowych niepowszechnych wzorów i mamy git drużynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dlatego zdecydowałem się na ten box a nie te które wymieniasz :)

      Usuń
  3. A więc tak wyglądają wikingowie do sagi. Bardzo dobra recenzja, podobają mi się dokładne zdjęcia. Jeszcze tylko krótkie info o cenie i już mamy komplet informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam z tym problem, bo co sklep to inna cena, a nie chciałbym robić tu reklamy. Ja ten box kupiłem za 101pln w lokalnym sklepie, ale w jednym z popularnych internetowych sklepów wisi za 140, więc jak widać różnica jest spora.

      Usuń
    2. Też nie lubię reklamować sklepów za darmo. Więc wystarczy napisać, tak jak właśnie to zrobiłeś - rozpiętość cen bez podawania konkretnego adresu. Ci, którzy planują kupić, i tak sobie wyszukają.

      Usuń
  4. Tak na oko, to chyba kupa bitsow zostanie z tego boxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo mi tego zostało, niektórych rzeczy z powodzeniem można używać w systemach fantasy ;)

      Usuń