poniedziałek, 16 października 2017

WARMASTER Chaos Knights #1

Recently during my hunt for OOP minis I came along a lot of old Chaos minis for Warhammer   Fantasy with some additional bits and some strips of Chaos infantry and cavalary for Warmaster. I remember that few years ago I really wanted to get into this game, but I thought it was already dead. When I got the package I fell in love with them instantly, Old World in 10mm scale is definitely something cool. I checked few forums and Facebook groups and found that there are people out there who still play this game and decided to give it a go and buy some minis and paint them. I chose simple, classic paint scheme that will hopefully allow me to paint whole army pretty quick. I still need to buy few units, but it's not as hard to find them as I thought it would be, so there definitely will be more Warmaster here in the near future:


Niedawno podczas moich łowów na stare figurki trafiłem na zestaw kilku figurek do Chaosu z dodatkowymi bitsami do Warhammera i kilkoma paskami piechoty i kawalerii do Warmastera (typowa sterta śmiecia z Allegro). Pamiętam że kilka lat temu bardzo chciałem wejść w system, ale błędnie myślałem że już nie żyje. Kiedy otrzymałem paczkę zakochałem się w tych modelach od razu, Stary Świat w skali 10mm jest czymś super. Sprawdziłem trochę forów i grup na FB i zobaczyłem że są ludzie, którzy wciąż w to grają (nawet jest turniej/event w listopadzie), więc zdecydowałem się dokupić trochę modeli. Wybrałem prosty schemat malowania, który mam nadzieję pozwoli ukończyć armię w miarę szybko. Wciąż muszę zdobyć trochę oddziałów, ale nie jest to tak trudne jak się spodziewałem, więc będziecie mieli okazję oglądać więcej Warmastera w przyszłości u mnie. 

Wszystkich zainteresowanych systemem zapraszam na grupę Warmaster PL, która zrzesza innych zapaleńców tego zacnego tytułu.





15 komentarzy:

  1. Ale ładnie wyglądają! Super projekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, strasznie się nim jaram, od dawna chodzą mi po głowie małe skale :)

      Usuń
  2. Miałem kiedyś takich... Jakby pogrzebać w starociach, to jeszcze by się znaleźli. Oczywiście pomalowałem ich na nurglowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś się chciał ich kiedyś pozbyć to wiesz gdzie pisać ;)

      Usuń
  3. Wycisnąłeś z nich maksimum! Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, można było więcej, ale dzięki za miłe słowo :)

      Usuń
  4. Ale urocze maluchy. Szkoda, że Warmaster umarł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Teraz przeżywa mały, zasłużony renesans :)

      Usuń
    2. Fajnie by było, gdyby GW zrobił coś takiego. Na otarcie łez po śmierci Battla. Widziałem parę lat temu małą armię imperium do DBA, świetna rzecz.

      Usuń
    3. Zgadzam się. W ogóle gry w małej skali osadzone w realiach fantasy to obecnie nisza, czekam aż ktoś ją wypełni.

      Usuń
  5. Mieliśmy kiedyś z bratem elfy wysokie do tego systemu, fajna sprawa takie wielkie bitwy. Nie mam pojęcia gdzie one teraz mogą być a pewnie byłby to taki rarytas. Bardzo fajnie Ci to wyszło - chciałbym kiedyś zobaczyć takie naprawdę wielkie armie w grze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jeszcze trochę to zobaczysz u mnie :D Raport też jakiś będzie, graczy lokalnych już znalazłem :)

      Usuń
  6. Rewelacyjni mali wyznawcy chaosu. Elegancko pomalowani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Malowanie wykracza poza skalę :P (10 mm).

    OdpowiedzUsuń