poniedziałek, 3 lipca 2017

SAGA Viking Warlord Egil Skallagrimsson

Every warband needs a leader. I chose Egil Skallagrimsson to lead mine, cause the mini looks cool in my opinion. Of course I field him as regular Viking Warlord and don't use his special rules. I wanted to experiment a little with painting this time and tried to do a tattoo on his arm and liked the effect this much that, as you can see I ended with two full sleeves.



Każdy warband potrzebuje przywódcy. Ja wybrałem Egila Skallagrimssona by prowadził mój, bo moim zdaniem ta figurka wygląda po prostu zbyt dobrze by jej nie użyć. Oczywiście wystawiam go jako zwykłego warlorda i nie korzystam z jego zasad specjalnych.. Chciałem tym razem trochę poeksperymentować i spróbowałem malowania tatuaży i tak mi się to spodobało, że skończyło się jak widać na dwóch pełnych rękawach





17 komentarzy:

  1. Nice choice, what a beautiful leader!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, but I'm not sure he would like to be called beutiful :D

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo ładny charakter. Podstawka także super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ostatnio lubię się trochę pobawić z podstawkami :)

      Usuń
  3. Efektowny dobór kolorów. Tatuaże mnie się podobają :)

    A minę ma taką jakby myślał: "No kurwa! Nie wytrzymam, zaraz mu jebnę!" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie fajnie odciąłeś kolorystykę misiowego futra od czerni płaszcza, wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, gość miał być bardziej kolorowy od reszty (w końcu go stać), ale nie chciałem przesadzić.

      Usuń
  5. Bardzo fajnie pomalowany, a tatuaże wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakapior jakich mało :) Widać, że wódz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ludek! Nic mu tak nie wyszło, jak włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, doceniam żart :) ale tak po prawdzie to ta łysina jest akurat jedynym minusem tej figurki jak dla mnie ;)

      Usuń
  8. Świetny zawodnik! Szacunek za tatuaże, i świetną podstawkę.

    OdpowiedzUsuń