poniedziałek, 29 maja 2017

FKB XXXIII: Robimy rzeczy z innych rzeczy: Guard tower // Wieża strażnicza

Today a simple guard tower made from piece of an old toy castle. I still have three similar towers to do, but I'll definitely add more bits to them. I know that it doesn't look perfect but it took me only about 1,5 hour to convert and paint it and it will do until I'll finish some better scenery pieces. 


Gospodarzem tej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego jest Dziadu z Lasu z bloga Dziadu z Lasu, a cała inicjatywa została zapoczątkowana przez Inkuba, który prowadzi Wojnę w Miniaturze.

Jak niektórzy z was może wiedzą (szczególnie obserwatorzy fanpage'a na Facebook'u) pracuję obecnie nad matą do gier zrobioną ze sztucznego futra. Materiał miałem kupiony już od jakiegoś czasu, ale dopiero temat tej edycji FKB zmotywował mnie do rozpoczęcia nad nim prac. Niestety nie byłem w stanie poświęcić na to tyle czasu ile bym chciał, a że postanowiłem w tym roku wziąć udział w każdej edycji FKB, musiałem na szybko zrobić coś innego. Padło na plastikowe wieże z jakiegoś zabawkowego zamku, które trzymam na półce już od dawna. Na próbę stuningowałem jedną z nich z myślą o rozgrywkach w Warheim FS. Efekt nie jest rewelacyjny, ale całość łącznie z malowaniem zajęła mi jakieś 1,5 godziny, no i w końcu to kolejny element terenu przybliżający mnie do pierwszej rozgrywki na moim miejskim blacie. Mamłącznie trzy takie wieże i na pewno zrobię jeszcze co najmniej jedną, ale podoklejam więcej bitsów, bo jednak ta wygląda trochę łyso po pomalowaniu.





17 komentarzy:

  1. Nie no, jak na wkład czasowy to jest bardzo dobrze :) Makiety na szczęście można tuningować łatwiej niż figurki. Zawsze możesz coś dodać w przyszłości. Brałabym ten zamek do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak btw. ten zamek to jeden z tych chińskich produktów, które pod różnymi nazwami co jakiś czas pojawiają się na allegro.

      Usuń
  2. Dokładnie, wygląda super jak na poświęcony czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great looking tower, well done!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i gitara :) Mały nakład pracy przy fajnym efekcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie kombinacje lubię najbardziej, niestety zazwyczaj trzeba włożyć w efekt duuużo więcej pracy :)

      Usuń
  5. Bilans poświęconego czasu do efektów na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam, że stosunek czas pracy-efekt finalny jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spoko wieża. Całość pewnie będzie fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest moc! Pierwsza myśl po zobaczeniu zdjęcia - "Łoł! Stawiam, że zrobione z dwóch sztywnych puszek, np. po farbach, przejście między średnicami nie wiem z czego, ale dobrze wygląda, wszystko oklejone grubą tekturą na kształt cegieł! Nieźle wykombinowane, ale ile roboty!" Po doczytaniu tekstu byłem trochę zawiedziony, ale z drugiej strony zaoszczędziłeś kupę czasu, więc jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w tym hobby czas jest na wagę złota (albo przynajmniej white metalu czy innej żywicy :P)

      Usuń
  9. 1,5h - naprawdę jesteś szybki! Może jakąś manufakturę załóż? =) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń