poniedziałek, 2 kwietnia 2018

LORD OF THE RINGS Ruins of Middle Earth #1

First part of Ruins of Middle Earth set that I bought recently. I really like the design, although the walls are a bit too thin. I didn't want to base them on HDF or cardboard, instead i did few small blobs of hot glue here and there to represent piles of earth or something to blend them better with my gaming mat.



Pierwsza część zestawu ruinek z Śródziemia, które udało mi się niedawno upolować. Strasznie mi się podoba ich wygląd, ale ściany powinny być grubsze. Nie chciałem ich podstawkować na HDF czy kartonie, zamiast tego walnąłem kilka placków z kleju na gorąco by wyglądały jak sterty ziemi i zarośli czy czegoś co spowoduje ładne przejście na mojej macie. 




And as a bonus Saruman toy from Burger King that I found in a old toy box while looking for Hot-Wheels for Gaslands.

I jako bonus zabawkowy Saruman z Burger Kinga, którego znalazłem w starym pudełku z zabawkami podczas szukania Hot Wheelsów do Gaslands.


9 komentarzy:

  1. Genialnie to wygląda i posąg Sarumana mega pasuję! Orkowie z Isengardu mają u siebie prawdziwego Michała Anioła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go wygrzebałem to od razu mi się skojarzył z Argonath :P

      Usuń
  2. Makiety ok, dobrze wykończone, posąg czarodzieja też dobry. Teraz tylko bić orków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na staroszkolny Lotrowy stół jak dla mnie w sam raz ;)

      Usuń
  3. Beautiful and impressive ruins!

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto chodzić do Fast Foodów ;) Bardzo udana makietka.

    OdpowiedzUsuń