poniedziałek, 6 marca 2017

Chaos spawn

Instead of painting new minis I constantly repaint older ones, and that's one of those. I bought it many years ago and decided that it needs new paintjob. At first I wanted to paint it red, but I just like dark color schemes too much so it is as it is. I also tried using GW paints for airbrushing for the first time, and it wasn't as bad as I thought it would be.



Zamiast malować nowe modele ciągle zmywam i maluję ponownie starsze, a to jest właśnie jeden z nich. Kupiłem tę figurkę ładnych kilka(naście?) lat temu i ostatnio postanowiłem że potrzebuje liftingu. Na początku chciałem go pomalować na czerwono, ale za bardzo lubię takie mroczne kolorystyki i jest jak jest. Użyłem też po raz pierwszy farby GW przy malowaniu aero i nawet nie było tak źle jak myślałem że będzie.






8 komentarzy:

  1. Zaskakująco fajny dobór kolorów. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię jak moje eksperymenty podobają się nie tylko mi ;)

      Usuń
  2. Tak mroczna konwencja z mała liczba kolorów zdecydowanie mu służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kolorystyka. Jeszcze nie spotkałem się ze spawnem w takim ubarwieniu. Nietypowe i bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w dodatku pasuję do monochromatycznych Undeadów :D Approved ;)

      Usuń
    2. Piotr - mam podobne doświadczenia ze spawnami jak Ty. I zgadzam się też, że tutaj wygląda bardzo dobrze - prawdziwie bestialsko i złowieszczo. W dodatku - obłędna figurka.

      Usuń